Wednesday, April 4, 2012

dapatkah...

aku tersesat 
menuju hatimu
beri aku jalan yang indah
izinkan aku 
lepas penatku
tuk sejenak lelap di bahumu

dapatkah selamanya
 kita bersama
menyatukan perasaan
 kau dan aku
semoga cinta kita kekal abadi
sesampainya akhir nanti
selamanya...

tentang cinta
yang datang perlahan
membuatku 
takut kehilangan
ku titipkan cahaya terang
tak padam di dera 
goda dan masa

dapatkah selamanya 
kita bersama
menyatukan perasaan 
kau dan aku
semoga cinta kita kekal abadi
sesampainya akhir nanti 
selamanya....

dapatkah selamanya 
kita bersama
menyatukan perasaan 
kau dan aku
semoga cinta kita kekal abadi
sesampainya akhir nanti
selama nya....

dapatkah selamanya 
kita bersama
menyatukan perasaan
 kau dan aku
dapatkah selamanya 
kekal abadi 
sesampainya akhir nanti
selamanya....


i always sing this song...i dont know why...pada aku lagu ini membawa maksud yang tersirat...kadang-kadang aku menjadikan lagu ni sebagai pengubat hati aku ni..

i think better stop right now before i write more...

see you soon...

No comments:

Post a Comment