Tuesday, April 3, 2012

aku tak mampu

assalamualaikum...first,tak sangka dah masuk bulan 4...kesibukan menghasilkan idea yang macam-macam buat aku jadi ting tong sekejap...but i wish i will do my best for this semester...insyallah....

secondly, dalam kesibukan menghasilkan karya...aku rasa tak mampu untuk berhenti sayang dan berharap pada dia...aku dah cuba tapi tak boleh...i'm always thinking about him...even though for him, aku ni tak membawa makna atau erti kata lain aku ni tak ada apa-apa...its okay...maybe ni kot takdir aku yang harus aku terima...

kadang-kadang aku jealous tengok orang happy...tapi aku tak pernah nak dapat kebahagian yang aku nak...kalau orang tengok luaran memang aku ceria dan macam orang tak ada masalah...tapi dalaman orang tak tahu...hati aku selalu bercampur-campur rasa...sampaikan aku jadi penat...aku selalu meletakkan kesalahan semua pada diri aku sendiri...kadang-kadang aku jadi binggung dan sentiasa mengharapkan sesuatu...setiap hari aku berdoa agar suatu keajaiban bakal berlaku(aku tak akan meletakkan harapan yang tinggi)...

aku rasa ni saja kot untuk hari ini...esok aku update apa yang patut...insyallah...

see you later...


No comments:

Post a Comment