Thursday, April 5, 2012

perlukan kekuatan..

Ya Allah,berikanlah aku kekuatan agar aku mampu tabah dalam menghadapi ujian ini...sesungguhnya aku ingin meneruskan pengajian ini...besarnya dugaan aku hari ini.

hancur hati aku saat ayahku bercakap dia ingin memohon pekerjaan bagi pihak aku..aku bukannya ingin menolak rezeki...aku belum bersedia untuk menerima pekerjaan sebagai seorang guru...aku masih merasakan aku memerlukan lagi tunjuk ajar...

hampir seluruh ahli keluarga aku bersetuju dengan cadangan ini...aku jadi buntu dan masih dalam dilema...walau apapun yang berlaku aku tetap dengan keputusan aku untuk meneruskan pengajian aku dalam bidang seni ini...

biarlah apa pun yang ingin keluarga aku katakan...aku akan berpegang pada keputusan muktamad aku...insyallah aku akan buktikan aku mampu mencari pekerjaan setelah tamat belajar..insyallah...

No comments:

Post a Comment