Friday, April 19, 2013

happy birthday my dear

alhamdulillah...setelah sekian lama tak update blog baru hari ini tergerak hati nak update...
bermacam2 dugaan yang aku hadapi selama aku tak update blog ini..
tak mengapa..biarlah segalanya berlalu..

apa2 pun semalam adalah hari jadi orang yang aku sayangi..HAPPY BIRTHDAY MY DEAR..
wish you luck in your life..semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki...
for the first time aku plan untuk celebrate birthday atas bantuan rakan-rakan tersayang..
thank you for your helping in doing this celebration..harapnya dia gembiralah dengan celebration of his birthday..

aku syukur sangat2..walaupun kami menghadapi masalah, aku menghadapi dengan sabar dan tenang..
walau apapun terjadi aku sangat sayangkan dia...


i love you so much my dear...

No comments:

Post a Comment