Tuesday, April 10, 2012

~alhamdulillah~

alhamdulillah...selama 3 hari aku mendapat berita anak saudara aku sakit dan akhirnya dia hampir sembuh daripada sakitnya...dia mengalami cirit-birit, sakit mata dan demam...kesian aku dengar kakak aku ceritakan keadaan dia...setiap malam merengek dan tidur pun tak cukup...kalau sebelum ni aku selalu dengar dia asyik muntah lepas minum susu setiap malam...dan kejadian dia muntah pernah terjadi ketika aku berada di rumah kakak aku...baju aku basah dengan sisa-sisa susu yang baru saja damia minum...

sebelum ni pun dia ada mengalami sakit mata...pagi-pagi menangis sebab tak boleh buka mata...kakak aku akan mengelap matanya untuk memudahkan dia membuka mata...alhamdulillah selepas 3 hari dia dapat membuka matanya dengan senyuman...aku rindukan senyumannya...seperti ingin mencium dan memeluk dia seerat-eratnya....aku rindukan dia...

aku berharap minggu hadapan aku dapat meluangkan masa bersama anak saudara aku untuk balik ke Kedah bersama-sama...insyallah....

see you again~

No comments:

Post a Comment